Gry komputerowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Proza
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Autor
Deaver Jeffery (1950- )
(1)
Jarosz Agnieszka
(1)
Kardaras Nicholas (1964- )
(1)
Praski Łukasz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Colter Shaw (postać fikcyjna)
(1)
Dzieci
(1)
Media społecznościowe
(1)
Młodzież
(1)
Poszukiwania zaginionych
(1)
Rzeczywistość wirtualna
(1)
Uzależnienie od Internetu
(1)
Uzależnienie od komputera
(1)
Łowcy nagród
(1)
Temat: miejsce
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(1)
Gatunek
Wiersze
(4016)
Powieść obyczajowa
(1793)
Powieść
(1737)
Opowiadania i nowele
(937)
Kryminał
(646)
Gry komputerowe
(-)
Bajki i baśnie
(542)
Powieść polska
(467)
Audiobooki
(454)
Thriller
(424)
Książki mówione
(351)
Romans
(324)
Fraszki
(321)
Powieść amerykańska
(270)
Powieść historyczna
(242)
Dokumenty dźwiękowe
(228)
Przypowieść
(200)
Saga rodzinna
(195)
Pieśń
(181)
Powieść psychologiczna
(143)
Fantastyka
(131)
Sensacja
(128)
Fantasy
(126)
Powieść angielska
(117)
Biografia
(104)
Tragedia
(96)
Opracowanie
(93)
Pamiętniki i wspomnienia
(91)
Treny
(85)
Powieść kryminalna
(82)
Reportaż
(82)
Publikacja bogato ilustrowana
(79)
Powieść przygodowa
(77)
Poemat
(73)
Poradnik
(72)
Esej
(69)
Sonety
(69)
Audiobook
(63)
Książki dla małych dzieci
(63)
Książka zabawka
(60)
Opowiadanie dziecięce polskie
(59)
Powieść erotyczna
(56)
Podręczniki akademickie
(54)
Rozprawa
(53)
Biografie
(51)
Powieść biograficzna
(51)
Ballada
(47)
powieść obyczajowa
(47)
Broszura
(45)
Romans historyczny
(45)
Wydawnictwa popularne
(45)
powieść dla dzieci i młodzieży
(44)
Komedia
(43)
Psalmy
(43)
Antologia
(41)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(41)
Literatura polska
(38)
Opowiadanie dziecięce
(36)
Książka obrazkowa
(34)
Poradniki
(34)
Felieton
(33)
Horror
(32)
Powieść młodzieżowa polska
(31)
Satyra
(30)
Komiksy
(29)
Powieść niemiecka
(29)
Publicystyka
(29)
Wiersz sylabotoniczny
(28)
Literatura dziecięca polska
(27)
Literatura w języku angielskim
(27)
Pamiętniki polskie
(27)
Powieść dziecięca polska
(27)
Publikacje dla dzieci
(26)
Wydawnictwa dla dzieci
(26)
Lektura z opracowaniem
(25)
Powieść sensacyjna
(25)
Powieść szwedzka
(24)
powieść historyczna
(24)
Gawęda szlachecka
(23)
Legendy i podania
(23)
Poemat prozą
(23)
Poezja dziecięca polska
(23)
Podręczniki
(22)
Opowiadanie polskie
(21)
Relacja z podróży
(21)
Komiks
(19)
Listy
(19)
Książka obrazkowa (picturebook)
(18)
Opowiadania i nowele przygodowe
(18)
Powieść francuska
(18)
Powieść włoska
(18)
Wywiad dziennikarski
(18)
Powieść młodzieżowa
(17)
Powieść norweska
(17)
Dramat szekspirowski
(16)
Literatura amerykańska
(16)
Powieść młodzieżowa kanadyjska
(16)
Reportaż polski
(16)
Powieść hiszpańska
(15)
Powieść poetycka
(15)
Science fiction
(15)
Dziedzina i ujęcie
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Psychologia
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The never game.
Stanowi początek cyklu z Colterem Shaw.
Nowa, wystrzałowa seria mistrza suspensu. Ryzykujesz czy uciekasz? Nigdy nie uciekniesz. Nigdy nie przetrwasz. Nigdy nie wygrasz. W Mountain View w Dolinie Krzemowej zaginęła dziewiętnastoletnia Sophie Mulliner. Jej ojciec, podejrzewając, że została porwana, wobec bierności policji wyznacza nagrodę za odnalezienie córki. Zgłasza się do niego Colter Shaw, zawodowy „łowca nagród”, specjalizujący się w poszukiwaniu osób zaginionych, uciekinierów i przestępców. Na pozór prosta sprawa komplikuje się, gdy znikają kolejne osoby, a okoliczności wskazują, że porywa je ten sam sprawca, prawdopodobnie wzorujący się na grze komputerowej, w której uwięziony w potrzasku gracz musi odnaleźć drogę ucieczki, posługując się pięcioma przypadkowymi przedmiotami. Jeśli nie wyjdzie z opresji, czeka go śmierć z ręki „Szeptacza”, okrutną postać, która dyktuje warunki w grze. Szukając rozwiązania zagadki, Shaw wkracza do nieznanego mu świata przemysłu gier wideo, poznaje jego bezwzględnych potentatów, toczących ze sobą bezpardonową walkę o pozycję na wartym miliardy dolarów rynku. Niebawem przekonuje się, że tropiąc tajemniczego porywacza, sam jest śledzony przez kogoś, komu bardzo zależy na utrudnieniu mu zadania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.111(73)-3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wszyscy je widzieliśmy: dzieci hipnotycznie wpatrzone w jarzące się ekrany w restauracjach, na placach zabaw i w domach naszych przyjaciół - a ich liczba wciąż rośnie. Oświetlone przez jarzący się blask buzie - dzieci ekranu - mnożą się niczym wirtualna plaga. Lecz za jaką cenę? Czy jest to jedynie nieszkodliwa rozrywka lub chwilowy szał, coś jak cyfrowe hula-hop? Niektórzy twierdzą, że jarzące się ekrany mogą nawet być dobre dla dzieci - stanowiąc rodzaj interaktywnego narzędzia edukacyjnego. Nie wierz im.
W tej książce, dr Nicholas Kardaras bada ogromny wpływ technologii - zwłaszcza technologii ekranowej, nieodpowiedniej dla młodego wieku, z całą tą jarzącą się wszechobecnością - na mózgi całego pokolenia. Badania przeprowadzone metodą neuroobrazowania dowodzą, że stymulujące jarzące się ekrany są tak samo dopaminergiczne (aktywujące dopaminę) dla ośrodka przyjemności w mózgu jak seks. Rosnąca liczba badań klinicznych koreluje technologię ekranu z takimi zaburzeniami jak ADHD, uzależnienia, niepokoje, depresja, wzmożona agresja, a nawet psychoza. Co jednak szokuje najbardziej, najświeższe badania przeprowadzone metodą neuroobrazowania nie pozostawiają wątpliwości, że nadmierne obcowanie z ekranem może neurologicznie uszkodzić rozwijający się mózg młodej osoby tak samo jak uzależnienie od kokainy. Kardaras zanurza się w socjologiczne, psychologiczne, kulturowe i ekonomiczne czynniki związane z globalną epidemią technologiczną, mając na celu zbadanie wpływu całej naszej wspaniałej, lśniącej nowej technologii na dzieci.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej