Gry komputerowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Proza
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(4)
Autor
Czartoryski Bartosz
(2)
Czechowska Zyta
(1)
Harris Blake J
(1)
Marcela Mikołaj (1985- )
(1)
Schreier Jason
(1)
Żulczyk Jakub (1983- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Odbiorca
Rodzice
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Literatura angielska
(1)
Literatura polska
(1)
Temat
Kobieta
(846)
Miłość
(428)
Rodzina
(403)
Tajemnica
(390)
Relacje międzyludzkie
(343)
Gry komputerowe
(-)
Przyjaźń
(303)
Zabójstwo
(234)
Sekrety rodzinne
(225)
Śledztwo i dochodzenie
(211)
Trudne sytuacje życiowe
(192)
Policjanci
(184)
II wojna światowa (1939-1945)
(169)
Wybory życiowe
(166)
Osoby zaginione
(149)
Małżeństwo
(140)
Uczucia
(138)
Relacja romantyczna
(136)
Rodzeństwo
(135)
Nastolatki
(128)
Literatura polska
(114)
Matki i córki
(109)
Dzieci
(104)
Dziennikarze
(87)
Życie codzienne
(86)
Uprowadzenie
(85)
Powieść polska
(84)
Seryjni zabójcy
(84)
Przestępczość zorganizowana
(74)
Audiobooki
(70)
Magia
(70)
Poszukiwania zaginionych
(70)
Zwierzęta
(70)
Arystokracja
(66)
Boże Narodzenie
(64)
Zemsta
(63)
Powieść amerykańska
(61)
Dziadkowie i wnuki
(57)
Pisarze
(57)
Podróże
(57)
Prowincja
(57)
Spadek
(57)
Wsie
(55)
Dziewczęta
(53)
Wakacje
(53)
Dwory
(51)
Prywatni detektywi
(51)
Żydzi
(50)
Marzenia
(49)
Zdrada
(49)
Powieść obyczajowa
(47)
Samotność
(47)
Lekarze
(45)
Ojcowie i córki
(45)
PRL
(45)
Zdrada małżeńska
(45)
Mężczyzna
(44)
Trauma
(44)
Spisek
(43)
Kłamstwo
(42)
Pisarze polscy
(41)
Samotne matki
(41)
Szczęście
(40)
Zakochanie
(40)
Fantastyka
(39)
Literatura amerykańska
(39)
Władcy
(39)
Śmierć bliskiej osoby
(39)
Psy
(38)
Zabójstwo seryjne
(38)
Społeczności lokalne
(37)
Studenci
(36)
Powieść angielska
(35)
Problemy małżeńskie
(35)
Przeprowadzka
(35)
Rozstanie
(35)
Uczniowie
(35)
Matki i synowie
(34)
Samorealizacja
(34)
Ludzie a zwierzęta
(33)
Szlachta
(33)
Dojrzewanie
(32)
Macierzyństwo
(32)
Samobójstwo
(32)
Polacy za granicą
(31)
Wypadki
(31)
Przemoc w rodzinie
(30)
Toksyczne związki
(30)
Mieszkańcy wsi
(29)
Mózg
(29)
Nazizm
(29)
Prokuratorzy
(29)
Ludzie bogaci
(28)
Policja
(28)
Wdowieństwo
(28)
Wojna
(28)
Zjawiska paranormalne
(28)
Śmierć
(28)
Humor
(27)
Młodzi dorośli
(27)
Ojcowie i synowie
(27)
Temat: czas
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Poradnik
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Publicystyka
(1)
Thriller
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Jak nie zgubić dziecka w sieci / Zyta Czechowska, Mikołaj Marcela. - Wydanie I. - Warszawa : Muza, 2021. - 318, [2] strony ; 21 cm.
Na stronie przedtytułowej i okładce podtytuł: rozwój, edukacja i bezpieczeństwo w cyfrowym świecie.
Czy zabraniać dziecku grać w gry komputerowe? Czy ograniczać czas ekranowy? Jakie pułapki czyhają na dziecko w internecie? Na czym polega współczesne cyfrowe dzieciństwo i czym jest cyfrowe rodzicielstwo? Jak nowe technolo­gie zmieniają nas samych i świat wokół nas? Jak wpływa­ją na sposób, w jaki się uczymy? I przede wszystkim: jak nie zgubić swojego dziecka w sieci? Książka Zyty Czechowskiej, Nauczycielki Roku 2019, oraz Mikołaja Marceli, eksperta w dziedzinie nauczania, udzieli odpowiedzi na te i wiele innych pytań. Dostarczy wiedzy o zaletach i wadach nowych technologii oraz praktycznych rozwiązań, dzięki którym ograniczycie zagrożenia związane z internetem i uczynicie cyfrowy świat sprzymierzeńcem w procesie efektywnej edukacji i rozwoju swoich dzieci.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł orygonału: Console wars: Sega, Nintendo, and the battle that defined a generation.
Fascynujący thriller korporacyjny o historii konfliktu, który na zawsze odmienił przemysł gier wideo. W 1990 roku rynek gier wideo należał do Nintendo. Sega była słabnącą firmą z wielkimi aspiracjami. Wtedy na scenę wkroczył Tom Kalinske – człowiek, który o grach nie wiedział nic, ale miał rzadki talent do wygrywania batalii skazanych na porażkę. Oto Dawid postanowił zmierzyć się z Goliatem, a świat zapłonął. Bezlitosne starcie przerodziło się w globalną wojnę korporacyjną prowadzoną na wielu frontach: od domowych salonów i szkolnych placów, przez sale zarządów, po Kongres Stanów Zjednoczonych. Brat wystąpił przeciwko bratu, dziecko buntowało się przeciw rodzicowi, Mario starł się z Sonikiem, Ameryka ponownie walczyła z Japonią. Wojny konsolowe to oparta na ponad dwóch setkach wywiadów z byłymi pracownikami wstrząsająca opowieść o przełomie na rynku gier. To także historia o tym, jak skromny, rodzinny człowiek z ponadprzeciętną wyobraźnią zainspirował zespół straceńców do stworzenia interesu wartego 60 miliardów dolarów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.111-3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Największe tajemnice gier wideo w jednej książce: Pillars of Eternity, Uncharted 4, Stardew Valley, Diablo III, Halo Wars, Dragon Age: Inkwizycja, Shovel Knight, Destiny, Wiedźmin, 3 Star Wars 1313.
Międzynarodowy bestseller! Jak powstają znane gry - Wiedźmin, Dragon Age, Stardew Valley, Destiny, Diablo? Tworzenie gier komputerowych w dzisiejszych czasach jest często bardziej fascynujące niż efekt końcowy. Jason Schreier zabiera czytelników w niezwykłą podróż za kulisy przemysłu gier wideo, gdzie twórcą może być zespół 600 przepracowanych geeków lub jeden geniusz. Opisując artystyczne wyzwania stojące przed producentami, techniczne bariery, żądania graczy i pracę przypominającą robotę w korporacji, autor dochodzi do wniosku, że każda z gier jest swoistym cudem. To podróż do istnego piekła, jakim jest świat twórców gier, a jednocześnie hołd dla wszystkich tych, którzy próbują sprostać niebotycznym oczekiwaniom otoczenia i stworzyć najlepszą grę, jaką tylko można sobie wyobrazić.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nowa Proza Polska)
Poprzednie wydanie książki po tytułem: Zrób mi jakąś krzywdę czyli Wszystkie gry video są o miłości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.162.1-3 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej